Myyntiä onnistuneella viestinnällä – PK-yrittäjän markkinointipaja

Mihin PK-yrityksen kannattaa markkinoinnissaan keskittyä? Millainen sisältö kiinnostaa ja tuottaa parhaiten tulosta? Miten hyödyntää eri kanavia tehokkaasti, pienin resurssein? Kaipaisiko markkinointisi suunnitelmallisuutta –ovatko askelmerkit jo selvät syksyn markkinoinnissa?

Tapahtuman ajankohta: 12.09.2019 08:45 – 12:30
Lähiosoite: Vanajanparvi, Vanajantie 10 B, 5. krs
Postinumero ja -toimipaikka: Hämeenlinna
Hinta: maksuton

Tule löytämään vastauksia yllä oleviin kysymyksiin ja luomaan markkinointisuunnitelma tulevalle syksylle! Apunasi on Suomen johtavan asiakaslähtöisen markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijan Kati Kerosen inspiroivat alustukset sekä valmiit suunnitelmapohjat, joiden ansioista markkinointisuunnitelman tekeminen ei ole koskaan aikaisemmin ollut näin helppoa ja mukavaa. Anna innostuksen temmata sinut mukaansa ja varmista paikkasi tässä maksuttomassa työpajassa – yleensä Katin vetämät pajat täyttyvät pikavauhtia.

Palkittu tietokirjailija, yrittäjä Kati Keronen on pidetty kouluttaja ja asiakaslähtöisen viestinnän ja markkinoinnin asiantuntija – alan suomalaiseksi pioneeriksikin kutsuttu. Katin sormet ovat olleet mukana pelissä useissa kansainvälissä ja kotimaisissa kasvutarinoissa. Hän on palkittu tietokirjailija, jonka kirjoittamia kirjoja on kutsuttu digitaalisen ajan viestinnän ja markkinoinnin tien viitoittajiksi. Hänen pitämänsä koulutukset saavat vuodesta toiseen kiittävää palautetta inspiroivuudestaan ja konkreettisuudestaan. Hänelle on tärkeää, että jokaisen vedetyn koulutuksen jälkeen päivissä tehdyt harjoitukset ja tehtävät ovat sellaisia, joita voi käyttää omassa työssä – ja on saadun palautteen mukaan onnistunut tässä erinomaisen hyvin.

8.45 Tarjolla aamukahvit ja mahdollisuus verkostoitua
9.00 Markkinointipaja, Kati Keronen, Valoria Oy
12.00 Yhteenveto ja keskustelua
12.30 Tilaisuus päättyy

Aamupäivän koulutus toimii myös alustuksena erilliselle klo 13.30 alkavalle Yhteistyöllä yrityksille lisää kilpailukykyä -pienryhmälle. Tämä maksuton markkinointiviestinnän pienryhmä kokoontuu 4 kertaa syksyn 2019 aikana (2h/kerta). 6-8 yrityksen pienryhmässä pääset kerryttämään markkinointiosaamista ja ennen kaikkea edistämään työpajoissa käytännönläheisesti ja konkreettisesti yrityksesi markkinointia.

Tilaisuuden järjestää: Hymy -hanke