Yritysvierailun tuotteistaminen ja markkinointi kansainvälisille asiakasryhmille
Yritysvierailu ja tietoiskut: Yritysvierailun tuotteistaminen ja markkinointi kansainvälisille asiakasryhmille
Keskiviikko 30.3.2022 klo. 12-15 Tiirinkosken tehdas, Haante 5, Hämeenlinna
Suomalainen ruoka on ainutlaatuinen yhdistelmä puhtautta, osaamista ja vastuullisuutta. Suomalaiset elintarvikealan tuotantoyritykset ja maatilat ovatkin suosittuja vierailukohteita ulkomaisille asiantuntijaryhmille. Teemapäivän ohjelmassa on yritysvierailu modernille hämäläiselle maatilalle, jossa vuonna 1910 rakennetussa navettarakennuksessa sijaitsevat lifestyle-tyylinen kauppa ja kahvila. Myynnissä on skandinaavisten sisustus- ja vaatetuotteiden lisäksi omia lammas- ja ylämaankarjatuotteita (taljoja, lankoja, ruokatuotteita) sekä mm. härkäpapujauhoista tehtyjä belgialaisia suolaisia sekä makeita vohveleita.
Ohjelma (Huvila-rakennuksessa):
Klo 12 Tervetuloa ja esittäytymiset, projektipäällikkö Sanna Lento, Hämeen ammattikorkeakoulu
Klo 12.10 Tiirinkosken tehtaan tarina ja miten maatilasta tuli suosittu käyntikohde, yrittäjä Niina
Toivonen
Klo 12.30 Mitä yritysvierailun tuotteistamisessa on huomioitava? Vinkkejä tarjousten tekemiseen,
asiakaspalveluun ja paikkaan (käyntikohteeseen), ruokailun merkitys osana tuotepakettia.
Näkökulmana erityisesti kansainväliset asiakkaat, toimitusjohtaja Kari Halonen, Toolbox
Consulting Oy
Klo 13.30 Kahvit ja tutustuminen myymälään
Klo 14 Verkkonäkyvyys kuntoon Visit Finlandin DataHubilla, matkailukoordinaattori Annamaria
Laine, Linnan Kehitys Oy
Klo 14.30 Syksyn 2022 kansainvälisen viestintäviikon toteutuksesta ja toiveita yrityksiltä? Satu
Kivimäki, Hämeen ammattikorkeakoulu
Keskustelua
Klo 15 Päätös
Kohderyhmä: Hämäläiset ruoka-alan yritykset
Tilaisuus järjestetään yhteistyössä Forssan Yrityskehityksen kanssa.
Ilmoittaudu tilaisuuteen kahvitarjoilua varten; Sanna.Lento@hamk.fi 25.3. mennessä.
Tiirinkosken tilalla on mahdollisuus nauttia lounasta ennen tilaisuutta, esim. salaattia tai suolaisia vohveleita (kts. menu).